denmark
/r/Denmark Dannebot 10mo ago 100%

Hvor meget ville det koste at lave en gaming bunker?

Hej Danmark! Her på det seneste har jeg tænkt over, hvor fedt det ville være at have sin egen bunker. Både til opbevaring af værdigenstande, men også som et sted, hvor man kan larme lige så meget man vil uden at genere eventuelle naboer. Jeg er i midt-20'erne, og der er stadig LANG tid til, at jeg kan realisere denne drøm, men jeg ville bare lige spørge jer, om I ved, hvad sådan noget kan ende med at koste?

Mit indre barn der drømmer om en man-cave bunker takker ufatteligt meget på forhånd. :D


Dette indlæg blev automatisk arkiveret af Leddit-botten. Vil du diskutere tråden? Tilmeld dig på feddit.dk!

The original was posted on /r/denmark by /u/DjuncleMC at 2024-01-09 22:12:52+00:00.

1
30
Comments 30